Kezdem azt érezni hogy sose fogok nektek a gólyatáborról írni.

Egy sokkal fontosabb dologról szeretnék beszélni nektek. Nagyon nagy problémáim vannak voltak és remélem nem de akár még lehetnek is. Szerelem. Azt hiszem nem kell részletezni. A problémáid 80%-át vissza tudod vezetni erre az egyetlen fogalomra. 

Igazat fogok írni. Nevek nélkül hogy ne legyen sértődés. Voltam gólyatáborban. Ott adtam magamat, és  ezért vagy éppen ebbe. Néhány visszajelzést kaptam, hogy idézem: " Hány gólyának csavartam el a fejét?". Igazából. Szándékosan egynek sem. nem is akartam, mint írtam nem akartam kapcsolatot. Most már máshogy vélekedek erről az egészről. A szerelem jó a maga módján. A szerelem követője viszont a szenvedés ami mindig is ott lesz, és nem tudod csak a jót választani. Vissza vezethetném a taoista vallásra, ami szerint a Ying-et a Yang követi, és vica versa. Magyarán ez A szerelem szép és jó, de a második része akár lehetne a csúnya és a rossz. És nem csak lehetne.

Gólya tábor után, mint említettem számomra egy fontos dátum következett. Talán túlságosan is. Erről már sokat írtam. Nem is akarok erről beszélni. De arról már igen, hogy Apu azt mondta, hogy mindig az első gondolatom a jó. Erről teljesen el is felejtkeztem, de ma jól pofán csapott. És én meg előzhettem volna. De mégsem.. Mégsem tettem pedig tudtam. tudtam hogy mi lesz mert láttam.. De valahogy mégsem akartam elhinni.. Talán túl szép volt.. Túl jó..

Balázs.

 

Megj.: vica versa (latin) - oda vissza
         Ying (kínai) - Jó
         Yang (kínai) - rossz

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr503189020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása