Egy esti telefon hívás.

2011.08.15. 20:16

Egész nap semmilyen hangulatom volt. Reggeltől fél délig gépeztem majd elmentem egy állás interjúra. Amint a Facebook-os állapotom is mutatja: "jöttem, beszélgettem, elbasztam, tapasztaltabb lettem!" jól elcsesztem az egészet, de örülök mert tapasztaltabb lettem és ez is boldogít már. Hazafelé beugrottam a tüdőszűrés leletemért, amiről kiderült hogy nincs "vírusos tüdőgumóm" ami TBC-t jelent.. Hazaértem úgy 2re és végig untam a fejem egészen estig amikor fura dolog történt velem.

Éppen játszottam, amikor elkezdett csörögni a telefonom. Azt hittem hogy valamelyik barátom hív egy éjszakai sétára vagy valami, de nem! Egy ismeretlen szám hívott. Fel vettem, amikor egy ismerős hang szólt bele, viszont kellett egy olyan 3-4 másodperc mire rájöttem hogy honnan ismerős a hang. Selmeci tanárnő hívott fel. Első dolga volt bocsánatot kérni a késői zavarásért, persze nem bántam, hogy hívott mert sejtettem miért vetemedett erre. Elmondta, hogy az egyik ifi vezető lemondta a tábort, és megemlítette hogy én jelentkeztem ifivezetésre, de túl jelentkezés volt. Na hát ilyenkor én már a konyhába voltam és 1 méterre lebegtem a márvány színű padlóburkolat felett. Megkérdezte hogy tudnék e egy diák csoportot vezetni. TERMÉSZETESEN IGENT MONDTAM!

Az első kérdésem az igen válaszom után az volt hogy meg oszthatom-e a gólyák vezetését egy másik lánnyal. Elmondtam a lány nevét és azt is hogy ő is jelentkezett ifi vezetésre, de nem mehetett ő sem a túl jelentkezés miatt, aztán persze beleegyezett a Tanárnő. Kérte hogy szerdán jelenjek meg a suliban eligazításra, a kedves ifis társammal együtt. Én tuti ott tudok majd lenni, de a lányról nem tudtam, ezért megkértem Selmecit hogy hadd hívjam fel őt, majd visszahívom a tanárnőt is.

Felhívtam kedves lány barátomat, hogy mit csinál szerdán, majd megtudtam hogy fogászatra megy reggel fél10re. Majd elmondtam neki, hogy fél11 kor jelenése lesz a suliban, mert ifis megbeszélésünk lesz Selmecivel. Onnantól kezdve együtt lebegtünk az örömünkben.

Visszahívtam Selmeci tanárnőt és elmondtam neki, hogy fél11re én biztos ott leszek az ifis társam meg lehet, hogy egy kicsit késni fog, de siet. Megköszönte hogy mennyire rugalmas voltam és előre láthatóan viszont hallással köszönt el. Én is meg köszöntem a hívását és tisztelettudóan (mint Ő) viszont hallással köszöntem.

ANYIRAAAAAA BOLDOOOOOOOOOOG VAGYOOOOOOOOOOOOK!

Nagyon várom a szerdai eligazítást, már csak azért is mert utána Drága Ifis Társammal ünneplünk!:)

Ui.: Anyu ma ment el reggel Olaszországba, És egy hét múlva lesz a gólya tábor.

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr223156272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása