Szívem titkai

2011.09.07. 18:49

"Kötözni való bolond a szívem" 

(Kovács Kati)

Ezzel az idézettel kezdeném a mostani blogbejegyzésemet. Most kivételesen két részre osztom ezt a bejegyzést először is egy csalódásról szeretnék beszélni, ami nem is igazán csalódás, de majd meglátjátok, és ennek a dolognak a következményeiről.

Nem nevezhetem igazából ezt csalódásnak, mert az a lány akit szeretek nem mondta kerek-perec, hogy le vagyok szarva, egyszerűen nem keres és ez bőven elég. Nem beszéltünk egy ideje, és igazából én egy nagyon kommunikatív ember vagyok, és emellett nagyon szociális is. Nekem ahhoz hogy kialakuljon egy szerelem romantikán és szenvedélyen kívül szükségem van arra, hogy azzal a lánnyal tudjak normálisan beszélgetni és elöször, mikor még nincs se romantika se szenvedély ez nagyon fontos lenne számomra, ha nem tudok beszélgetni a lánnyal vagy csak nem ír rám, akkor nagyon gyakran elbizonytalanodok. Most viszont nem ez történt, nem elbizonytalanodtam hanem feladtam. Nincs szükségem szomorúságra. Arra van szükségem hogy beszélgessek és ezt teljesíteni is fogom. Rájöttem hogy nem vagyok szerelmes csak vonzódtam hozzá. Rájöttem hogy sok lány tetszik és rájöttem hogy ismerkednem kéne.

De az hogy én most "csalódtam", az nagyon nagy problémákat szült bennem. A legfontosabb: Az hogy most oda akartam adni a szívem és nem nyúltak érte, emiatt úgy érzem hogy leesett és én nem vehetem fel, de bárki más igen, és az el is veheti. Ez így eléggé furcsán hangzik, de így van, és ez baj, nagyon nagy baj. A kérdés felmerülhet,  "Miért baj az ha valaki ellopja a szívem?" a válasz mi-sem egyszerűbb: Ha valaki olyan kezébe kerül a szívem akit alig ismerek, az túl könnyen darabokra törheti, és ettől nagyon félek.

Mindegy, nektek mindkettő utam előnyös, mert így is úgyis írni fogok nektek róla, és legalább olvastok egy jót.:) Remélem a jobb úton indulok el.

Ámen

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr63209602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bettybabe 2011.09.07. 19:07:27

Érdekes a megfogalmazásod :D :D De minden normális srácnak az kellene az elsődleges szempontnak lennie hogy tud e beszélgetni az illetővel, ill. mennyire értelmes..szerintem:)
süti beállítások módosítása