Összefoglalás (no. 1)

2011.09.05. 18:54

Nagyjából egy hete nem írtam, ez egy szörnyű kimaradás, de most pótolok.:)

"Érzések tisztán vágatlanul" után aludtam egy nagyot, majd másnapi utazásom alatt helyre tettem mindent magamban. Rájöttem ki a barátom, ki nem, ki aki iránt érzek szerelemet, és ki az aki csak "jólnézki" kategória. 

Természetesen el is kezdtem foglalkozni azokkal akik érdekelnek, mint barátok (vagy több) és most büszkén elmondhatom, hogy egész jó úton járok. Persze nem az igazi, mert az hogy a gólyáknak útjelző tábla és jó pofi is legyek, egyszerre elég sok időmet lefoglalja...:D IGEEEEN, DE AZÉRT SZERETLEK TITEKET NAGYON IS!!!:))) remélem ez megér egy lájkot...:D

Szóval szívemben nagyjából minden tiszta, bár amikor épp szar kedvem van, valami miatt akkor elgondolkozok mindenen szerelmen is, és még szomorúbb leszek. Tegnap is hasonló történt, de aludtam egyet (keveset, de jót) és másnapra jobban lettem.:)

És még mindig van amiről szeretnék beszélni nektek. Hogy is mondjam, hogy mindenki rájöjjön.. OSG, AMIRE EGÉSZ ÉVBEN VÁRTÁL! Igen! Voltam kint és nagyon jól éreztem magam! Néhány kis kilencedikessel "gang"-eltünk , mégis legalább olyan jól éreztem magam mintha a saját korosztályommal lennék. Osg-n nagyon sok ismerősömmel találkoztam, Amanda és Detti először el sem hitték amikor mondtam, hogy mennyire ismert vagyok, de később kényszerűen belátták.:D Mint mindig idén is kurva sok hírességet láttam (láttunk): SP, BnfNick, BnfBat (akikkel a két lány csinált is egy fotót). Arról viszont szeretnék szót ejteni, hogy nagyon sokan írták: "mekkora szar volt az osg" és stb.. Hát nekik csak azt tudom üzenni hogy OSGre azért szokás kimenni, hogy nézzük a rider-eket deszkásokat, és a többi offline játékost. Nem azért hogy "Akkor most kimegyünk gangelni.." Ez nem a jó mentalitás, Osg azért szar néhány embernek mert a haverok miatt megy ki, vagy a másik:, "azért szar, mert nagy a tömeg" ezt még megértem, ha undorodsz az emberektől, de ha undorodsz, akkor miért jössz ki? OSG<3

Még mesélek a tegnapról is egy kicsit.:) Tegnap egy nagyon érdekes napot értem meg az egyik barátnőmmel. Át mentem hozzá beszélgetni, (NEM) énekelni és csak jól érezni magam. Annyira jól éreztem magam vele.:) Sokat beszélgettünk nevettünk oltottuk egymást és ááá..<3 Annyira szeretlek Oroszlánsörény<3:)

Hát igazából ennyi. Fogalmam sincs mikor írok legközelebb, de van egy-két témám, csak nincs 2 óra szabad időm, de ígérem behozom a lemaradásom..

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr173204716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása