CsááááááááááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááá

Hát igen egy kisebb szünet után vagyok. Kellett ez a pici szünet hogy lerendezzek magamban mindent, ha nem tettem volna meg akkor nagyobb probléma lett volna belőle. És pont gólyatábor előtt, de aztán sikerült leküzdenem minden akadályt, és a visszajelzésekből tudom, hogy egy gyönyörű négynapos gólyatábort adtunk Ásival.<3

Erről (mármint a gólyatáborról) majd a mai nap folyamán írni fogok egy hosszú bejegyzést, így aki követni fogja a blogot nem fog unatkozni!:)

De most még egy másik téma jön. Az olvasóim között csak nagyon kevés ember fogja tudni mit jelent nekem az augusztus 26. dátum. Nem fogok nagyon bele menni csak elszeretném mondani mit jelent, mert ez a jövőben nagyon fontos lesz a számomra, és még írni is fogok erről. Nem egyszer. Tudom. 

Még június vége felé, talán már Július elején lehívott Andris Balcsira a nyaralójukba. Nehézkesen sikerült anyut rá vennem, hogy elengedjen, persze felpakolt kajával pénzzel mindennel. Ott Apu (Andris apukája, de én is úgy szeretem mintha a sajátom lenne) megcsinálta a személyes horoszkópomat. És úgy látta hogy a tegnapi napon, augusztus 26.án, egy szerelem fog kezdődni nekem. Erről nem igazán akartam írni nektek idáig, mert végre úgy éreztem hogy boldog vagyok egyedül. És ezen nem kell változtatnom. Természetesen nagyon sokan próbálták felnyitni a szemem, hogy egyedül nem jó, de hajthatatlan voltam. Tegnap viszont nagyon jól éreztem magam, túl jó.

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr913183467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása