Húúúú nem is tudom hol kezdjem. Talán a felkeléssel. 1 órával előbb keltem mint akartam. Vissza szerettem volna aludni de nem ment annyira izgultam. Jó elkészülődtem szép lassan, és még gépeztem is egy picit. 

Elindultam le a házból és fel is szálltam szép boldogan a villamosra, majd leszálltam a Blahán ahol rájöttem, hogy nincs nálam bérlet. Jó. Cuccokkal együtt elsétáltam a Keletiig, majd ott találkoztam Mariannal. Nagyon jó volt látni! és már most hiányzik, ráadásul 30.ig- nem látom. Elmentem vele az Arénába és bevásároltunk Chips-et Crispers-t és egy kis reggelit. Majd leültünk beszélgetni, elpakoltunk minden rágcsálni valót, és reggeliztünk is. Majd elindultunk, mert nekem volt még egy találkozóm Ásival.

Találkoztam Ásival és a bátyjával a Keleti pu. metró megállójában, és ugyanitt el is búcsúztam Marianntól. Majd együtt felmentünk. És nyugtáztam hogy nincs meg a gólyatáboros papírom, mivel a siettségben otthon hagytam. Ezért meg kellett várnom Selmeci tanárnőt, hogy kaphassak tőle egy papírt a nevekkel. Tőle eltérő módon késett, ez nagyon meglepett de végül megérkezett és amíg Ási a mi gólyáinkat üdvözölte, Én Krisz gólyáit gyűjtöttem össze, mivel Ő már lent várt minket Balatonon.

Amikor végre sikerült mindenkit összeszednünk, akkor elindultunk a hármas vágány felé, de alig tettünk 10 lépést amikor Vizsnicay tanár úr ránk szólt hogy az ötösre áll be a vonat. Gondoltam tökjó legalább nem tévesszük el, mert közelebb van az 5. mint a 3. vágány. Igen ám, de amikor oda értünk kisebb zűrzavar, rohanás, és egyéb apróságok történtek, mivel az 5. vágányon egy Prágába tartó szerelvény állt. Egy kicsi kérdezősködés után kiderült hogy a mi vonatunk a pályaudvar másik oldalán áll és kevesebb mint 5 perc van az indulásig. Eléggé sietve átértünk a másik oldalra, ott viszont egy újabb probléma találkozott velünk még pedig, hogy a vonatra csak nyomorogva fértünk fel. Majd miután sikerült felnyomni magunkat a vagonba, egy 5x4 méteres helyen álltunk kb 6-an 7-en. Lefelé majd megsültünk. Természetesen sikerült már a vonaton beszélgetést kezdeményeznünk. Így mi már előre megismertük egymást azokkal a személyekkel akikkel egy kocsiban utaztunk.Siófok felé felszabadult a hely, és sikerült elindulnunk körbe nézni hogy mi a helyzet, majd amikor Lellére értünk kezdődött elölről a zűr zavar. 

Természetesen le szálltunk de esélyünk se volt hogy megszámoljuk egymást, mielőtt elindult volna a vonat, mindegy végül megvolt mindenki és örömmel mondhatom hogy megnyugodtunk. Még itt a vasút állomáson találkoztunk Krisszel, akivel egy jó izűt beszélgettünk menet közben, de mielőtt elindultunk néhány cuccot leraktunk, ezeket Hajdú Péter tanár úr kocsival befuvarozta a Táborba, és a kavics ágyon találkoztunk velük.

A táborban első dolgunk volt beterelni a gólyákat az ebédlőbe ahol kaptak egy kisebb eligazítást a szobájuk számát és az aznapi program egy részletét. Nekünk ifiseknek az volt a dolgunk, hogy vegyük át az ágyneműket, és osszuk szét a saját gólyáink között, majd vegyük rá őket hogy húzzák fel az ágyneműjüket. Ez nagyjából sikerült is, akinek, viszont nem sikerült, annak este kötelező programként kellett felhúznia az ágyát.

A délutáni program nagyon sűrű volt mivel kaptunk másfél órát hogy játszunk egy néhány bemutatkozós játékot, megcsináljuk a csapatunk zászlaját, megírják az indulót, és kitalálják a Csapat nevet. A csapat nevet és a zászlót megtaláljátok ezen a képen:

Igen ők voltak a mi kis gólyáink Ásival.:)Az esti program előtt (ahol készült ez a fotó) Még fürödtünk egyet a Balatonba, és vacsiztunk.

Az esti programjuk a gólyáknak éjszakai kirándulás volt, Mi Ásival megkaptuk a legelső pontot, ott kellett a gólyáknak kitölteni egy feladatlapot. Igen, de ez így túl egyszerű lett volna természetesen levittem a vízipisztolyomat, és én elbújtam, úgy hogy csak Ásit lássák, majd lelocsoltam őket vízzel, amikor már kellő távolságba kerültek. Hát igen nagyon megijedtek, és sikítoztak. Amúgy meg végül olyan 2körül sikerült lefeküdnöm, addigra sikerült lefektetni "aludni" a kicsi gólyákat. Beszéltem anyuval, és elaludtam. 

A következő napokat is rakom fel szép lassan csak ezt is mire össze szedtem volt egy kis idő:)

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr423183980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása