Ki a #&@! kívánt világ békét a tegnapi csillaghullás kor? Ma még nem szólt be nekem a drága testvérem.:D

 Igazából a csillaghullásos kívánságlistáról akarok nektek beszélni. Meg sem próbáltam kiülni és nézni a meteorzáport. Talán mert nem hiszek abban, hogyha kívánsz az teljesülni fog. Mostanában nagyon sok ilyen elterjedt és most megmutatom neked, hogy "hogy tudsz te is csinálni egy ilyen pletykát" Keress egy olyan pontot a természetben ami nagyon ritka. Pl.: látsz egy sziámi ikret. Majd kezd el terjeszteni róla, azt hogyha látod, akkor kívánj és teljesülni fog. Hidd el, elhiszik. És miért? emberi butaság. Talán azért mert néhány ember az álomvilágában él... Régen elterjedt az, hogyha látsz egy azonos számú autót (pl.: GFS-555) akkor kívánj mert teljesülni fog. Mondhatom hogy nem teljesül. Jó persze ha olyat kívánsz hogy legyél szerelmes akkor az leszel, DE NEM A KÍVÁNSÁG MIATT! Egyszerűen azért mert ez az élet rendje.

 Ez az én véleményem a csillaghullásos kívánságról. Amúgy nagyon szép természeti jelenség sajnálom hogy kihagytam, de nem volt kivel kimenni, és nem is szerveztem. lehet kezdek lustulni?:D

 És befejezésül: Ma megyek éjszakai vidámparkba!


Balázs 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr843150470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása