Fél éjfélbe.

2011.08.16. 23:29

"Ádám keresi Évát, én meg nem igen értem a tréfát.."(8)

Egy késő esti blog írásra vetemedtem. Remélem a fáradtságom nem fog meglátszódni a bejegyzés minőségén, de megígérem igyekszek!

Ma találkoztam Szilvivel, a gólyatábor miatt, meg amúgyis.. olyan rég láttam már. Egy jót beszélgettünk, és szokásunkhoz híven chipset zabáltunk. Jól éreztem magam Ásival és nagyon bepörögtem. Holnap találkozok Vele és együtt elmegyünk a gólyatáboros eligazításra. Mint tudjátok (ha elolvastátok az előző blogbejegyzésem) nagyon várom már a gólyatábort!

Aztán késő délután elmentem a Rébuszba (munkaközvetítő), hogy jelentkezzek a Mekis munkára amiről szépen kiderült, már régen nincs. Hát nagyon örültem. Mindegy hívni fog ha lesz munka:)

Fél7re átmentem Andrisért ott elhülyültünk, ettem a kedvenc kajámat, amit most megtudhattok micsoda: Rántott sajt! IMÁDOM! Aztán meccset néztünk és egy videóklipet. Onnan van a bejegyzés elején az idézet. Andris ma nálam alszik. Holnap korán kelünk mert Andrist elkísérem a munkába.:)

Kellemes éjszakát nektek!

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr793159120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása