Hát igen tegnap voltam éjszakai vidámparkba! Nagyon jól éreztem magam! Sokkal jobban mint tavaly! Sokkal jobb volt a hangulat.

Egy baráti társasággal mentünk, Mariann kérdezett meg pár napja hogy nincs-e kedvem elmenni éjszakai vidámparkba, természetesen igent mondtam. Végül is 11 ember jött el a mi kis társaságunkba. Annyira jó volt. bár az eleje kicsit nehézkes volt. Úgy volt hogy Mariannal és Krisztivel találkoztunk volna a Stadionoknál (Stadi tőlünk 20percre van bkv járatokkal). Elmentem Blahára és onnan szándékoztam metróval tovább menni 2 megállót. Majd 14 és fél perc után be mondták a hangosbemondón hogy műszaki hiba miatt nem fog járni a metró egy ideig. Nem voltam ideges.:D Aztán felhívtam a lányokat és végül Oktogontól (ami Blahától 3 villamos megállóra van, mellékesen az én házamtól 2 perc séta.:D) mentem földalattival, leszálltam a Széchenyi fürdőnél és elsétáltam a vidám parkig. Természetesen még így is én értem oda elsőként.:D vártam kb. 1 percet és megjöttek Mariannék, beálltunk a sorba és aztán lassan megjöttek a többiek is.

Nagyjából körbe-körbe mentünk az egész vidámparkban. Annyira jó volt! (tudom ez a 3. "Annyira jó volt" mondatom volt:D) Nagyon sok mindenre felültünk kivéve egyre, amit utólag kicsit bánok, de jövőre okosabb leszek. Nekem igazából a Spinning Coaster A lézer dodzsem, a Top Spin (akik voltak a vidámparkba azok ezt úgy ismerik fel hogy a vizes izé.:D) és a Break Dance tetszett a legjobban. Emlékszem amikor először dodzsemeztem mindenkit kikerültem, alig ütköztem.:D Nagyon jól éreztem magamat a Vidámparkban. Azt meg sem említem hogy minden volt a vidámparkban: baleset, hányás, szerelem, hiszti, hülyülés, oltogatás, csövülés. MINDEN! Talán ezért volt annyira jó.

Úristen még a hazaút is nagyon-nagyon vicces volt. Ugye fél 2 kor vége lett a Vidámparknak. és Mariann nézett nekünk hármunknak buszt, mivel Én Mariannál aludtam, Kriszti meg 20 méterre lakik tőlük. 978 volt azt hiszem a busz száma, de  drága kicsi szívem Mariann nem nézte meg hogy hol áll meg a busz, szóval elsétáltunk a Vidámparkból a Mc Donald's-ba a Hungária körúton. Ott a többiek vettek sajt burgert, majd utána megkérdeztük a forma csávót aki kiadta nekünk a kaját, hogy hogy jutunk ki az Astoriára, mivel onnan ment volna a buszunk haza. elmondta hogy menjünk Stadionokhoz, ott feltudunk szállni arra a buszra ami kivisz az Astoriára. El is indultunk a Stadionokig, útközben persze minden embert megkérdeztünk, hogy hogy jutunk el mindenki geci nagy forma volt. Aztán jött velünk szembe két csávó és egy patkány méretű cuki kutyával.:D Az egyik srác nagyon kedves volt mert felugrott netre és nézett nekünk buszt...amíg mi kutyáztunk..  Majd megosztotta velünk hogy Stadionoktól megy a 990-es busz ami hazavisz minket. Elsétáltunk odáig és vártunk olyan 6-7 percet. Persze közben meg szabadultunk a cipőnktől, és mezítláb mentünk haza, a buszon az utcán mindenhol. Amikor hazaértünk elköszöntünk Krisztitől. Bementünk a házba felmentünk lábat mosni aztán elköszöntünk egymástól és elmentünk aludni.

Reggel háromnegyed 10kor keltem, kimentem beszélgetni Mariann anyukájával. Nagyon kedves volt. Aztán felmentem Mariannhoz és felkeltettem aztán rájöttem hogy nem fog sikerülni. majd olyan 11 körül kakaóval sikerült felébresztenem őt.

Hazaérve megkönnyebbülés volt lefürödni. Csak sziszegős szappant használtam reggel, és este sem fürödtem. Nagyon fáradt vagyok, szerintem lassan elmegyek aludni, úgy érzem mintha lenne rajtam egy ólom cipő.. Nagyon húz lefelé a lábam. Nagyon fáradt vagyok, de nem vagyok álmos. kicsit sem.

És most egy kis előrejelzés holnap utazik el anyum Olaszországba. Ami azt jelenti hogy egy hétig tesómmal leszek itthon.:D Aztán amikor Ő hazajön 22.én este Én akkor indulok Balatonra gólyatáborba. Nagyon várom. Érzem hogy jól fogom érezni magam.:)

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr113152931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása