Aprócska vers

2011.09.29. 19:03

Egy könnyű kis szomorú vers csütörtök estére.
Sokkal jobban érzem magam!

[Bármiféle hasonlat az életem és a vers között csupán a véletlen műve lehet.]

Szenvedni? Áh ugyan..

Érzelem, érzelem mit érsz meg te nekem?
Sok szenvedést kapok
pedig én csak szeretetet adok.
Nincs helyem a világon,
Felejtsd el a nevem!

Érzelem, érzelem mit érsz meg te nekem?
Fáj amikor bántasz
Szavaiddal ártasz!
értsd meg!!!Szeretlek!
ezért nehéz hogy feledjek.

Érzelem, érzelem mit érsz meg te nekem?
nem akarlak elveszteni téged
Hiszen midnent megtennék érted..

Érzelem, érzelem mit érsz meg te nekem?
Legyen hát mindennek vége?
Megéri feladni ezt érte?
Nemlenne több szenvedés!
Nem kéne ennyi kertelés..

Érzelem, érzelem mit érsz meg te nekem?
Ajj de szívemet meggyőzni nehéz!
Teret kérsz tőlem?! Merész..
beszédünk értéke mint
Szenvedésem mértéke

Érzelem, érzelem mit érsz meg te nekem?
Választ várom, de nem szóban,
és nem akkor amikor már fekszem a hóban..

Érzelem, érzelem mit érsz meg te nekem?
Mégis válaszod mintha már tudnám.
Lassan mintha hallanám
tudom.. érzem.. Látom.. sejtem.
súgom: vérzem. de hallani nem merem.

2011. szeptember 29.

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr163265873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása