Itt az ideje normális emberi időben írnom egy bejegyzést!

Ma reggel 7kor(!) keltem Andris miatt,mert ment munkába, majd olyan 1 óra alatt sikerült elkészülnünk. Nagyon fáradtak voltunk. Nagyon jó volt, hogy itt aludt, de remélem jövőre nem csak rövid időre jön át!:) Délelőtt elkísértem Andrist Kossuth térig. Ott elköszöntünk és mentem haza.

Olyan fél 11re kellett mennem suliba, tudjátok a gólyatáboros eligazításra, amit az utolsó két blogomban is olvashattok. Úgy éreztem hülyének néznek, majd kiderült hogy nem néztek hülyének, csak mindenki más tudta már a feladatokat.:D Hát igen ha az utolsó pillanatban szólnak.. Gólyatábor 1. napján lesznek bemutatkozós játékok. Drága Selmeci tanárnő kötelezett minket hogy néhányat próbáljunk ki ott helyben. Nagyon vicces volt, főleg a tanárnő arc szerkezete ahogyan beleélte magát, olyan mimikája volt..:D Végül jól elbeszélgettünk, kaptunk Szilvivel egy-egy ZMG ifis pólót és el indultunk hozzájuk.

99-es busszal mentünk határúttól és nagyon közel a végállomásnál szálltunk le. Amikor besétáltunk a külső ajtón, egy kicsi, zsúfolt, de annál barátságosabb kis kert várt minket. Nagyon tetszett, mert nagyon hasonlított Szilvi lelkivilágára. Kicsi volt sok minden volt benne mégis olyan kis aranyos. Amint beléptünk a házba egyből bemutatkoztam Szilvi apukájának. Ő is legalább annyira kedvesnek tűnt mint "A ház legkisebbik tagja", az én ifis társam! Felmentünk a szobába, és elkezdtük kidolgozni a gólyatábor minden apró részletét, és közben megismertem Aschen bátyját is. Abban a házban nagyon kellemesen éreztem magam. Mielőtt elindultam hazafelé megérkezett Szilvi anyukája is, akit szintén megismertem. Végül kikísért a házigazda a buszhoz, és felrakott az éppen elinduló buszra.

Összegzésül nagyon jól érzetem ma magam, újabb boldog napot töltöttem el!:) Nem mellékesen Szilvinek is van egy blogja, és nekem nagyon tetszenek az írásai. Ő most kicsit szüneten van, de olvasgassátok, mert már egész sokat írt: alphadog.blog.hu

Amúgy holnap lehet, hogy megyek (ahogy Andris mondja:) rokonlátogatásra, állatkertbe.:D

És legvégül: Sokan mondjátok hogy mennyire jól írok. Nagyon szépen köszönöm a biztatást és a dicsérgetést, de kérlek néha azért mondjatok negatív kritikát is, ha láttok! Ez nagyon fontos lenne hogy tudjak hova fejlődni!

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://edes-savanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr793160773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása